Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Και όμως είναι χορτοφάγος.


Της Εύης Καμαρέτα

Πού είναι αυτό το κανάλι, το ''Ιθάκη λάιβ'' πώς το λένε, να πάω να εκφράσω την έντονη διαμαρτυρία μου! Που με 'ριξε ο ΄Ομηρος σ' ένα ψωρονήσι και στο τέλος πέρα από τον κοινωνικό αποκλεισμό και το ψυχικό πλήγμα που υπέστη, με τύφλωσαν κι από πάνω! Με παρουσίασαν σαν ένα αιμοσταγές τέρας που τρώω σάρκες, ενώ εγώ ο κακομοίρης είμαι χορτοφάγος εδώ και χρόνια!!! Ούτε ένα κοτοπουλάκι δεν αγγίζω και τις γιδούλες μου τις έχω για το γάλα τους, όχι και να τρώω ανθρώπους!!! Κι αυτός ο πανάθλιος Οδυσσέας, που τον λέει ο ΄Ομηρος και πολυμήχανο, αφού με τύφλωσε μ' ένα ματσούκι, με προσέβαλε κατάφωρα παρουσιάζοντάς με εντελώς βλαξ και διανοητικώς καθυστερημένο!!! Σε ποιον να πω το δράμα μου... !!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ και πάλι. Πολύ αντιπροσωπευτική και γλυκιά η φωτο του... χορτοφάγου Κύκλωπα...

Εύη

Para-Mythou είπε...

Τελικά ταυτίστηκα με αυτόν τον ήρωα.