Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Τόσες συνεδρίες χαμένες...


Της Σταυρούλας Σανιδά
http://psypath.blogspot.com/

Δεν αξίζει τελικά να εμπιστεύεσαι κανέναν! Μου τα έλεγε ο ψυχαναλυτής μου πριν από χρόνια, αλλά εγώ δεν άκουγα! Τόσες συνεδρίες χαμένες. Κόντευε να λιώσει το ντιβάνι από το στιβαρό κορμί μου και τις πλατάρες μου. "Οδυσσέα, πώς επιλέγεις φίλους;" ρωτούσε και ξαναρωτούσε. Και εμένα με έπαιρνε ο ύπνος. Αυτό δεν ήταν ντιβάνι. Ανατομικό στρωματάκι για ύπνο βαθύ θα το έλεγα. Καλά να πάθω! Και πάλι που κοιμήθηκα, ιδού τα αποτελέσματα! Η συντροφικότητα χάθηκε! Μαζί βολοδέρνει με το καρυδότσουφλό μου! Ευτυχώς που η Πηνελόπη μου είναι πιστή; ... Είναι; Και γιατί εξαιρείται δηλαδή; Με τόση σκέψη θόλωσε το μυαλό μου. Ίσως αυτό το ταξίδι μου δώσει τις λύσεις. Ας το απολαύσω λοιπόν!

1 σχόλιο:

Para-Mythou είπε...

Και προσέξτε, το ντιβάνι είναι το θρυλικό ντιβάνι του Φρόιντ, στο σπίτι του στη Βιένη.