Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

The ''trojan horse'' ή Cuuuuut!

Της Εύης Καμαρέτα

Φιλοθεάμων κοινό! Ναι, για άλλη μια φορά πάλι κοντά σας, εγώ φυσικά, η πασίγνωστη δημοσιογράφος Φόνη (απ' το Περσεφόνη)! Το ξέρω ότι με περιμένατε διαγωνίως κι εγώ εξάλλου είχα την ίδια αγωνία μαζί σας και να 'μαι! Μέσα απ' το κανάλι ''Ιλιάδα tv'' αυτή τη φορά, γιατί εκεί που ήμουν αφήστε τα, μ' έφαγαν τα συμφέροντα, αυτός ο χαμένος ο Οδυσσέας δεν φάνηκε τελικά στην Ιθάκη, οι φιλόλογοι διαφωνούσαν και φώναζαν στα παράθυρα, κάποιοι είπαν ότι τον είδαν σε άλλο νησί, κάποιοι άλλοι είπαν ότι σε μια απελπισμένη προσπάθεια αποκατάστασης της σχέσης του με την Πηνελόπη κλείστηκε σε μια ιδιωτική κλινική δερματολογίας με lazer για ένα γενικό φρεσκάρισμα, ε, κανα τραβηγματάκι στο πρόσωπο, λίγο μασάζ για την οσφυαλγία από τις μάχες του με τα τέρατα, μετά από τόσα χρόνια ταλαιπωρίας στις θάλασσες... καταλαβαίνετε. Τελοσπάντων, πού να σας τα λέω τώρα, σε κάποιο πάνελ βέβαια θα τα πω όλα κάποια μέρα, προς το παρόν ξεκινώ με νέο συμβόλαιο σε νέο τηλεοπτικό ''σπίτι''!

Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στην Τροία για να διαγράψουμε τα τελευταία γεγονότα του πολέμου μεταξύ Αχαιών και Τρώων.

(Προς το τηλεοπτικό συνεργείο) Εντάξει, παίδες, ως εδώ προς το παρόν. Θα κάνω μια βόλτα τριγύρω...

Πο πο! Γκουχ, γκουχ, τι με έστειλαν εδώ πέρα μες στη σκόνη θα χαλάσει και η κόμη, α, κάνει και ομοιοκαταληξία, κάτσε να το σημειώσω! (Βγάζει ένα μπλοκάκι από την τσάντα) Εγώ κοσμική στήλη ζήτησα, όχι να γίνω και πολεμική ανταποκρίτρια τώρα!! ΄Αντε μην αρχίσω... Ας όψονται οι περικοπές στο κανάλι λόγω οικονομικής κρίσης, αλλιώς θα τους έλεγα εγώ! ΄Αραγε έχει κανέναν hair stylist εδώ πέρα, πώς θα βγω έτσι στο γυαλί μ' αυτό το μαλλί, α, έχω έμπνευση σήμερα, κι άλλη ομοιοκαταληξία, κάτσε να το σημειώσω! (Βγάζει πάλι το μπλοκάκι)

Λοιπόν, ωραία έκανα την εισαγωγή, αλλά τι ρεπορτάζ να στείλω τώρα στο κανάλι;;; Που βρέθηκα σ' αυτό το πανάθλιο μέρος μ' αυτούς τους αγροίκους πολεμιστές...

(Φωνάζει το τηλεοπτικό συνεργείο) Για ελάτε. Και συ, πάρε την κάμερά σου και πάμε εκεί κάτω στο κάστρο, μου φαίνεται πιο ωραίο το τοπίο για να κάνω το ρεπορτάζζζ!
(Μετά από λίγη ώρα)

Δημοσιογράφος: Ω! Μα τις εννέα Μούσες, τα αεροδυναμικά σανδάλια του Ερμή και όλα τα ασημόχρυσα στολίδια της Αφροδίτης, τι θωρούν οι οφθαλμοί μου;;!! Μηδέν σχόλιον περί τούτου! ΄Ενα τεράστιο ξύλινο πράγμα που μοιάζει με άλογο έξω από το κάστρο των Τρώων! Μα τι κιτςςςε! Ποιος το έβαλε εδώ αυτό το ''ουδεμία σχέση έχω με αισθητική'' κατασκεύασμα;;; Καλά κυκλοφορεί στους δημοσιογραφικούς κύκλους ότι ο ΄Ομηρος δεν έχει ιδέα από exterior design! ΄Ελα δω, παιδί μου, εσύ ο οπερατέρ, πάρε αυτήν την γκουμούτσα από δω. Δεν μπορώ να κάνω ρεπορτάζ μ' αυτό το πράγμα εδώ πέρα' εκτός από το φόντο, μου χαλάει και τη διάθεση.

Οπερατέρ: Φόνη (απ' το Περσεφόνη); O 'Ομηρος μας απαγορεύει να το μετακινήσουμε. Λέγεται, λέει, Δούρειος ΄Ιππος, και είναι άλλο ένα κόλπο του πολυμήχανου Οδυσσέα και παίζει καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη ολόκληρου του έπους.

Δημοσιογράφος: Φφφφ, πάλι μπροστά μου αυτός ο χαμένος;;; ΄Ακου πολυμήχανος! Αν ήταν έτσι οι πολυμήχανοι, αγάπη μου... Πού δεν ξέρει ούτε η Ιθάκη κατά πού πέφτει και χάθηκε για δέκα ολόκληρα χρόνια στις θάλασσες και στο τέλος τον ψάχναμε από νησί σε νησί!!... Τελοσπάντων, ας μην προεκταθώ με άλλο έπος. Μα για στάσου. Είπες Δούρειος ΄Ιππος;;; Από πού το ξέρω αυτό...; A, το έχω δει στον υπολογιστή μου! Μοιάζει με ιό. Καλά, τα 'χει χάσει τελείως πια αυτός ο ΄Ομηρος;;;; ΄Εδωσε σ΄ αυτό το τεράστιο άχαρο κατασκεύασμα το όνομα ιού στον υπολογιστή;;;!!! Tι να πω πια εδώ πέρα που βρέθηκα!

(Πάει κοντά και χτυπάει το τεράστιο ξύλινο άλογο. Ανοίγει ένα πορτάκι και βγάζει το κεφάλι του ένας πολεμιστής)

Πολεμιστής: Τις ει;; Ημείς, άνδρες πολεμισταί και φημιστοί, ήλθομεν ίνα πολεμήσωμεν! Προς τι ενοχλείς ημάς;; Ουστ!

Δημοσιογράφος: Α!! ΄Αλλο πάλι και τούτο! Αυτό έχει και κόσμο μέσα! Μάλλον μετανάστες θα είναι, γιατί μιλάνε ξένα. Μόνο το ενοχλείς και το ουστ κατάλαβα, θα κυκλοφορούν σε όλα τα έθνη, θα είναι παντεθνή φαίνεται. Τι;;; Μου είπες ''ουστ''; Ααα, για μάζεψε τη γλώσσα σου, αλλο... αλλοτρι... (ορίστε, απ' τη σύγχυση ξέχασα τη λέξη) αλλοτριωμένε (να, τη θυμήθηκα)!!Ξένε, ε, ξένε, να στο πω και απλώς και όχι επιστημονικώς, για να το καταλάβεις! Ξέρεις ποια είμαι εγώ;; Τώρα θα δεις! Τρέξτε, τρέξτε! ΄Εβγαλα λαβράκι! Για να δω! Είναι κι άλλοι μαζί σου; (της κλείνει το πορτάκι στα μούτρα).

Δημοσιογράφος προς τον εικονολήπτη: ΄Ελα, έλα, βιάσου, βρήκα τη συνέχεια στο ρεπορτάζζζ. (Βγάζει το καθρεπτάκι) Κάτσε να ανανεώσω λίγο το μέικ απ. Οκέι, ξεκινάμε.
(παίρνει το μικρόφωνο και στέκεται μπροστά στην κάμερα)

Κυρίες και κύριοι, άλλη μια αποκλειστική αποκάλυψη του καναλιού μας. Ποιος να φανταζόταν, εκτός από μένα φυσικά, τη διάσημη και πανταχού παρούσα δημοσιογράφο Φόνη (απ' το Περσεφόνη) ότι αυτό το μπανάλ τεράστιο ξύλινο άλογο του Ομήρου, που βλέπετε στις οθόνες σας αυτή τη στιγμή, θα έκρυβε μετανάστες πολεμιστές, οι οποίοι σε λίγη ώρα θα...

(΄Εξαλλος ο ΄Ομηρος έρχεται από μακριά τρέχοντας, φορώντας ένα T- shirt με το λογότυπο ''This is Troia'' και ένα φακιόλι στο κεφάλι)


-Cuuuut, cuut. (Το γύρισμα σταματάει και το ρεπορτάζ κόβεται στη μέση). Ηαve you lost your mind??? Ελληνιστί, είσαι τρελή κυρά μου;;! ΄Αμα το δουν αυτό οι Τρώες στους δέκτες τους, πάει ολόκληρο το έπος!!! Θες να με καταστρέψεις οικονομικώς και ψυχολογικώς;;; Oh, Zeus, my God! Tι πάθαμε με το κάθε ανιστόρητο ψώνιον που κυκλοφορεί εντός και εκτός Πόλης - Κράτους..!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ορίστε, τι νόμιζε ο ΄Ομηρος, μπρίκια κολλάμε...; Eπειδή εκείνος γράφει έπη... Εμείς είμαστε δημοσιογράφοι περιωπής!
Φόνη ;>

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Ελένη, σε περιμένω να παίξουμε!

http://newagemama.wordpress.com/2010/09/09